دکترسیدعبدالهادی دانشی : ریاست بیمارستان
امیر جمالی : مدیریت بیمارستان
دکترآیدین محمدولی پور : معاون درمان
مهندس آرش کاظم پور : رئیس امور اداری و پشتیبانی
• دریافت دستور العملهای لازم در زمینه خدمات پشتیبانی از مقام مافوق.
• اجرای دستورالعملها در مورد مشخصات و حدود بهای اقلام تدارکاتی
• ارائه راهنمائی لازم در خصوص سامانه های لجستیک و تدارکات الکترونیکی دولت و نحوه خرید از طریق سامانه الکترونیکی تدارکات دولت.
• تأمین فضا و تدارک تجهیزات و امکانات و وسایل اداری جهت ارائه خدمات
• تأمین وسایل ارتباطی مورد نیاز و تأمین وسایل و امکانات رفاهی کارکنان
• انجام اقدامات لازم برای تأمین نظافت و سالم سازی محل کار و تأمین بهداشت محیط مناسب برای ارائه خدمات
• رسیدگی و صدور دستور لازم به نامهها و گزارشهای رسیده
• سازماندهی ، تعیین شرح وظایف ، تقسیم کار ، تعیین حدود اختیارات و تفویض اختیار در بین واحدهای زیرمجموعه
• تعیین سیستم انبارداری مناسب و استقرار آن در انبارهای مرکز و نظارت بر اجرای دقیق .
• نظارت بر امر نگهداری و حفاظت اموال و اقلام مصرفی مرکز و نظارت بر امور تدارکاتی مرکز.
• برنامهریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی
• برنامه ریزی و نظارت بر عملیات تدارکاتی ، انبارداری ، تعمیرات و نگهداری آمبولانسهای مرکز
• بررسی میزان استهلاک و مصرف قطعات و لوازم یدکی ، سوخت و روغن و غیره.
• نظارت بر خریدهای واحد تدارکات و بررسی اسناد کارپردازان.
• پیش بینی نیازهای واحدها از نظر وسائل،تجهیزات و برآورد هزینه خرید آنها
• کنترل و نظارت بر اسناد و دفاتر اجناس موجود در انبار.
• نظارت بر حفظ و نگهداشت ساختمانهای مرکز ، تاسیسات ، تلفخانه و وسائل موجود.
• نظارت بر انجام امور مربوط به تعمیر ، تنظیف ساختمانها ، وسائل اداری ، تامین سوخت ، روشنایی.
• تهیه و تنظیم گزارشهای لازم برای مقام مافوق.
• شرکت در جلسات اداری.
• رسیدگی به امور مربوط به قراردادها و شرکت در جلسات آن.
• تنظیم و تدوین شرایط و مفاد قراردادهای امور خدماتی ، تاسیساتی ، تجهیزاتی و ...
• برگزاری مناقصات مرکز .
• نظارت برعملکرد فنی واحد نقلیه مرکز.
• نظارت بر عملکرد رانندگان آمبولانسهای مرکز.
• پالایش نیروهای مورد نیاز واحد خدمات پشتیبانی .
• نظارت بر عملکرد شرکتهای طرف قرارداد مرکز.
• پیگیری امور رفاهی کارکنان مرکز.
• پالایش اموال اسقاطی و برگزاری مزایده آنها .
• نظارت برمصرف سوخت آمبولانسها.
• کنترل و نظارت بر ورود و خروج پرسنل حوزه خدمات پشتیبانی.
• نظم بخشی و جمع آوری اضافه کار پرسنل و پیگیری امور مربوطه تا حصول نتیجه.
• کنترل و نظارت بر شرکتهای خصوصی طرف قرارداد مرکز ( خدمات حجمی ، ایاب و ذهاب ، آمبولانس خصوصی ، آشپزخانه ، تاسیسات ، پارکینگ ، تاکسی تلفنی ، زیراکس مهدکودک ، بوفه ، کتابخانه ، بانک ملی و .... )
• انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق.
مهندس حبیب بشیری : مسئول روابط عمومی،سمعی بصری،وبسایت
نسرین غریب : مسئول کارگزینی
سجاد هاشمی نژاد _ خانم فرهادی : کارگزین
مهدی مهدیان : دبیرخانه
اسماعیل انیسی : بایگان
کبری نژادقشنگ : تایپیست
فاطمه کریمی - پری خاندان: مسئول دفتر ریاست و مدیریت
زهره یزدانی : مسئول کتابخانه
مهندس لیلا طاهری : مسئول مهندسی پزشکی
مهندس محمدرضا گودرزیان _ کارشناس مهندسی پزشکی
مهدی مرتضوی _ تکنسین مهندسی پزشکی
صمد محقق _ تکنسین مهندسی پزشکی
آقای عباس ابراهیمیان : مسئول دفتر فنی و مهندسی
فهیمه جوادی : رئیس حسابداری
محمدرضا خرازی : مسئول رسیدگی و اسناد -امور قراردادها -صدور چک-بایگانی
معصومه خیربین _ رقیه دادبان : حسابدار_دفترداری و صدور سند
محمد جهان مهین : دریافت و پرداخت
حسین اسماعیل بیگی _حمیدرضا انوری: امین اموال
داریوش عزیزی _ مسئول تدارکات (کارپردازی)
مریم کرمی _ سرپرست درآمد و بیمه گری
بهاره قوجه بکلو : دفتردار
زینب دولتی : مسئول صندوق
مجتبی حسینی : بیمه گر
رضا محمدی : بیمه گر
محسن عسگری : بیمه گر
پریسا ودادی : بیمه گر
لیلا آژ : بیمه گر
رضا محمدی : ترخیص
فرشاد علیزاده : کمک ترخیص
سعید سلیمانی : صندوقدار
مهدی جانزاده : صندوقدار
مهدی احمدی : صندوقدار
علی علینژاد : مسئول خدمات
شرح وظایف پرسنل خدمات :
آذر میرزایی : مدیر پرستاری
سوپروایزر بالینی
1-کسب دستور برنامه کار از مدیر خدمات پرستاری
2-تعیین اهداف آموزشی (کوتاه مدت ، میان مدت ، بلند مدت )
3-تعیین نیازهای آموزشی (مددجویان /بیماران ،رده های مختلف پرسنل پرستاری و پرسنل جدید الورود) با در نظر گرفتن اولویتها
4-تدوین برنامه های آموزشی مستمر و مدون جهت رفع نیازهای آموزشی موجود (مددجویان /بیماران ، کارکنان ، پرسنل جدید الورود )
5- تهیه و تنظیم ابزار مناسب جهت ارزیابی عملکرد و فعالیتهای آموزشی بخشهای مرتبط
6-تهیه و تنظیم ابزار مناسب ارزیابی مرتبط با خدمات مورد نیاز مدد جویان
7- همکاری در آموزش دانشجویان و کار آموزان گروههای پرستاری
8- پیشنهاد و تهیه کتب ، مجلات ، جزوات و وسایل کمک آموزشی جهت ارتقاء سطح آگاهی کارکنان گروه پرستاری
9-تدوین برنامه های آموزشی مستمر جهت گروههای خاص (گروه کد احیاء قلب و ریه ، حوادث غیر مترقبه ، اورژانسها و کنترل عفونت و...)
10-تشکیل کمیته آموزش
11-پیشنهاد تشکیل کلاسهای آموزشی مستمر و مدون برابر جامعه آموزشی واحدهای ذیربط
12-ایجاد زمینه های تشویقی جهت مشارکت فعال پرسنل در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی
13-برقراری ارتباط مناسب با کارکنان ، تشویق و ایجاد انگیزه در آنان به منظور ارتقاء سطح علمی
14-همکاری و مشارکت در نظارت و کنترل واحدها جهت استخراج نیازهای آموزشی
15-همکاری و مشارکت در آموزش مستمر پرسنل پرستاری
16- فراهم نمودن تسهیلات آموزشی و تلاش در جهت رشد و شکوفایی استعداد کارکنان
17-تهیه و تنظیم شناسنامه آموزشی جهت کلیه کارکنان
18-آموزش استفاده از تجهیزات جدیدو شیوه های علمی به هنگام ارائه خدمات پرستاری
19-همکاری و هماهنگی با سوپروایزور بالینی در امر آموزش
20-همکاری و هماهمنگی با سرپرستاران و مربیان در جهت ارتقاء سطح آموزش
21-شرکت فعال در سمینارها ، کنگره ها جهت ارائه روشهای اثربخش و موثر در ارائه خدمات
22-ارائه تازه ها و نتایج تحقیقات جدید(به شکل کنفرانس ، جزوه ، پمفلت و ...)
23-همکاری و مشارکت در انجام طرحهای پژوهشی و تحقیقاتی
24-هدایت و آموزش کارکنان :
-جهت حسابرسی کیفی خدمات
-ارزشیابی عملکرد پرسنل در ارائه خدمات
-ارزشیابی عملکرد پرسنل در ارائه آموزش به مددجو /بیمار
25-بازدید مستمر و روزانه از بخشها و نظارت بر نحوه عملکرد پرسنل
26-هدایت و آموزش کارکنان در اجرای برنامه های آموزشی واحدهای ذیربط
27-آموزش روشهای جدید و صحیح مراقبتی به کارکنان جهت ارائه خدمات با کیفیت مطلوب به بیماران
28-هدایت و آموزش در جهت تهیه جزوات ، پوسترها ، فیلمها و پمفلتهای آموزشی جهت کارکنان و بیماران
29-ثبت و گزارش کلیه فعالیتهای آموزشی به مدیر خدمات پرستاری
30-کنترل و نظارت بر آموزشهای انجام شده در واحدهای ذیربط با استفاده از ابزار مناسب
31-کنترل و نظارت بر وجود امکانات و شرایط آموزشی در واحدها
32-ارزیابی اثر بخشی آموزشهای انجام شده از طریق کنترل حسابرسی کیفی خدمات ارائه شده ، بررسی رضایتمندی مددجویان ، بررسی رضایتمندی کارکنان
33-کنترل و نظارت بر شرکت فعال رده های مختلف پرستاری در شیفتهای مختلف در برنامه های آموزشی
34-مشارکت در کمیته ارزشیابی مستمر پرسنل
35-ارائه گزارش عملکردآموزشی واحد درمانی به مسئولین مربوطه
36-هماهنگی و همکاری با آموزش مداوم دانشگاه در مورد آموزشهای مورد نیاز پرسنل بیمارستان
37-آگاه سازی و ارزیابی پرسنل جدید الورود با همکاری رابطین آموزشی
38-انجام سایر امور محوله طبق دستور مافوق
حمیده اسماعیل زاده : سرپرستار اتاق عمل
شرح وظایف پرسنل CSR
شرح وظایف پرسنل اتاق عمل با تکیه بر رعایت منشور حقوق مددجو و مبتنی بر فرآیند پرستاری و استانداردهای مراقبتی بشرح ذیل می باشد:
شرح وظایف کارشناسان هوشبری
خانم رقیه جلالی : مسئول آمار و مدارک پزشکی
نجمه ملاطایفه : مسئول پذیرش
شرح وظایف پرسنل واحد پذیرش
مهری باقری : کارشناس آماربیمارستانی
مریم محمدابراهیم : کارشناس کنترل پرونده
خانم نرگس رضایی : کارشناس کدگذاری
خانم پرحوصله : کارشناس تحویل پرونده و سپاس
خانم خدیجه زارعی: تنظیم و اسکن پرونده های اورژانس
خانم خیری : تنظیم و اسکن پرونده های بستری
سیدمرتضی موغاری : پاسخگویی به ارباب رجوع
بهداشت حرفه ای و محیط
شرح وظایف کارشناس مسئول واحد بهداشت حرفه ای
مهندس حسین زارع : مسئول بهداشت محیط
شرح وظایف کارشناس بهداشت محیط:
مسئول فنی داروخانه
مسئول فنی داروخانه باید دکتر داروساز باشد و حضور مسئول در هر شیفت الزامیست. وظایف کلی مسئول فنی دارخانه نظارت کامل بر کلیه موارد فنی در مورد دارها و همچنین چک کردن نسخه ها از نظر تاریخ اعتبار و قلم خوردگی، تایید نسخ دارویی و علاوه بر ان جوابگوی مشکلات و سوالات دارویی پرسنل داروخانه و پرسنل بخشها و بیماران و... می باشد .
دکتر گلسرخی : مسئول داروخانه
تکنسین امور دارویی (کاربرکامپیوتر و نسخه پیچ)
1:هماهنگی با بخشها جهت دادن دارو به بیماران
2:ثبت اطلاعات دارویی بیمار که از طرف بخش وارد شده در سیستم کامپیوتری رویت می شود
3:گرفتن پرینت دارهای درخواستی از بخش و جمع اوری داروهای بیماران
4:برگشت دادن داروهایی که برای بیماران مصرف نشده و به داروخانه عودت داده شده و حذف ان از لیست بیمار
5:مرتب کردن قفسه های دارویی در پایان هر شیفت و تحویل ان به شیفت بعدی
مسئول انبار دارویی
مسئولیت چیدمان صحیح داروها در انبار٬ توجه به تاریخ انقضای داروها٬ چک کردن موجودی داروها در انبار واعلام کمبود داروی مورد نیاز به مافوق جهت سفارش مجدد را بر عهده دارد.
احسان رمضانپور : کارشناس مسئول تغذیه
آقای بایرامی : مسئول حفاظت فیزیکی
منشی واحد آموزش سلامت
شرح وظایف رابطین آموزش سلامت
Change the font color:
main color:
second color:
انتخاب رنگ پس زمینه:
Change the spacing between words:
Change the distance between the lines:
Change mouse type:
Change the font
BlindText