دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences









خرید با تخفیف از فروشگاههای اُفُق کوروش

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۷/۱۱ | 


به اطلاع همکاران محترم می رساند واحد رفاهی بیمارستان با همکاری مرکزتامین اقلام و خدمات اقتصادی و رفاهی ، جهت اعطای یارانه خرید اقلام مصرفی از فروشگاههای افق کوروش کشور ، کارمندان و بستگان محترم ایشان را ثبت نام می نماید .

شماره کارت بانکی 16 رقمی خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید و در هنگام خرید از فروشگاههای افق کوروش در سراسر کشور ، 4 درصد تخفیف بیشتر بگیرید . همکاران می توانند شماره کارت بستگان خود را نیز وارد نمایند .(محدودیت در تعداد ثبت کارت بانکی وجود ندارد).


 

دفعات مشاهده: 156 بار   |   دفعات چاپ: 1 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

ثبت نام وام قرض الحسنه و اعتباری

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۷/۱۰ | 


به استحضار میرساند اولین نوبت سهمیه مراکز تابعه دانشگاه برای تسهیلات بانکی (بانک ملت) از تاریخ 15/07/97 در سامانه  رفاهی ، قابل رویت می باشد. با توجه به اینکه کلیه خدمات رزرو ، قرعه کشی و اعلام برندگان از طریق سامانه و به صورت متمرکز در اداره رفاه دانشگاه انجام خواهد شد، متقاضیان با در نظرگرفتن موارد ذیل نسبت به رزرو وام درخواستی خود اقدام نمایند.

توجه مهم :::: افرادی که نامشان در سیستم تیک خورده اما بنا به دلایلی وام نگرفته اند ولی مجاز به ثبت نام نیستند در اسرع وقت به واحد رفاهی اطلاع دهند .... تا به تاریخ 18 مهر مهلت دارند که اطلاع دهند . . . . . 


شایان ذکر است قرعه کشی درتاریخ 30/07/97 انجام و کلیه متقاضیان می توانند از طریق سامانه تسهیلات از نتیجه قرعه کشی مطلع گردند. 

اقساط این دوره از وامهای قرض الحسنه و اعتباری ازطریق واحدمالی بیمارستان از حساب وام گیرندگان کسر خواهد شد .

 :::::::::::شرایط ثبت نام :::::::::::::::
  1. شروع ثبت نام از تاریخ  07/15/ 97  لغایت 97/07/28  می باشد.
  2. قرعه کشی مورخ  97/07/30  انجام خواهد شد.
  3. جابجایی برندگان قرعه کشی امکانپذیر نمی باشد.
  4. درصورت انصراف متقاضیان از وام سهمیه آن واحد لغو میگردد.
  5. افرادی که وام های قرض الحسنه رسالت ، مهر ایران و ملت را دریافت کرده اند نمی توانند از تسهیلات قرض الحسنه  50 میلیون ریالی استفاده نمایند و افرادی که شاپ کارت ملت، کارتهای اعتباری 100 و 200 میلیون ریالی دریافت کرده اند نمی توانند از تسهیلات کارت اعتباری 100 و 200 میلیون ریالی استفاده نمایند، درصورت ثبت نام و برنده شدن در قرعه کشی، سهیمه مذکور سوخت و غیرقابل برگشت به واحد میباشد.
 :::::::خیلی مهم ::::: اگر وام مشابه گرفته اید ، مجاز به ثبت نام آن وام نیستید و می بایست وام دیگر را ثبت نام کنید .

:::::::::::قابل توجه:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

سامانه تسهیلات رفاهی برای ثبت مشخصات آن دسته از کارکنانی که تاکنون جهت عضویت در سامانه اقدام ننموده اند، فعال میباشد.

 





دفعات مشاهده: 448 بار   |   دفعات چاپ: 3 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

سهمیه پاییزاماکین اقامتی ثبت نام سهمیه پاییزاماکن اقامتی(مشهد-رامسر)

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۶/۱۹ | 


بدینوسیله به استحضار می رساند سهمیه پاییز 97 برای هتل آپارتمان ابرار (مشهد)، مجتمع آموزشی و فرهنگی ایران (رامسر)  در سامانه رزرو اماکن اقامتی از تاریخ 20/06/97 قابل مشاهده می باشد. 
 
زمان رزرو سهمیه ها در سامانه اماکن اقامتی 20/06/97 لغایت 26/06/97 می باشد.

زمان قرعه کشی 28/06/97 می باشد .

کلیه کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی، طرحی و شرکتی های آوای سلامت که طی یک سال گذشته از تسهیلات اقامتی استفاده ننموده اند می‌توانند از تسهیلات فوق استفاده نمایند.

متقاضیان در صورت تمایل می توانند هر دو محل اقامتی را رزرو نمایند ولی امکان برنده شدن برای یکی از اماکن اقامتی ممکن می باشد.

هزینه اقامت در هتل آپارتمان ابرار(مشهد) 3 شب و 4 روز (حداکثر تا 5 نفر) 1.000.000 ریال و هزینه اقامت هر نفر اضافه (حداکثر تا2 نفر) هر نفر 1.200.000 ریال و صرفا" با پرداخت از طریق سامانهمی باشد.

هزینه اقامت برای افراد زیر4 سال رایگان میباشد .هتل امکانات پخت و پز ندارد صبحانه، ناهار و شام بصورت منو انتخابی سرو می گردد. ساعت ورود 14و ساعت خروج 10 می باشد.

هزینه اقامت در مجتمع آموزشی و فرهنگی ایران (رامسر) 3 شب و 4 روز (حداکثر تا 5 نفر) 1.000.000 ریال و هزینه اقامت هر نفر اضافه (حداکثر تا 3 نفر) هر نفر 500.000 ریال و صرفاً با پرداخت از طریق سامانه می باشد. هزینه اقامت برای افراد زیر4 سال رایگان میباشد. هتل امکانات پخت و پز دارد.
ضمناً فقط وعده غذایی صبحانه سرو می گردد. ساعت ورود 14 و ساعت خروج 10 صبح می باشد.

**در صورت انصراف متقاضیان، عدم ثبت نام به موقع برندگان قرعه کشی و یا عدم وجود متقاضی برای تاریخ خاص سهمیه ها بصورت سهمیه آزاد (با همان هزینه سهمیه های اصلی) در سامانه قابل رؤیت برای کارکنان دانشگاه بوده و کلیه متقاضیان (در صورتی که در یکسال گذشته از هیچگونه از تسهیلات اقامتی استفاده نکرده باشند) می‌توانند بدون قرعه کشی نسبت به ثبت نام و دریافت معرفینامه اقدام نمایند.


**مهلت ثبت نام سهمیه ها حداکثر تا 15 روز قبل از شروع دوره پایان می پذیرد. شایان ذکر است برندگانی که نسبت به ثبت نام و دریافت معرفینامه اقدام می‌نمایند همزمان با ثبت همراهان خودمی بایست هزینه مربوطه را از طریق درگاه اینترنتی سامانه واریز، و معرفینامه دریافت نمایند در غیر اینصورت سهمیه لغو خواهد شد.

**برندگان قرعه کشی در صورت عدم استفاده از تسهیلات، مجوز استفاده از سهمیه های آزاد دوره جاری را نخواهند داشت.

**معرفینامه های صادره صرفا" بایستی توسط رابط رفاهی مهر و امضاء گردد.

**اطلاعات کلیه متقاضیان به محض ثبت نام و پرداخت نهایی از طریق سامانه برای پذیرش هتل قابل رؤیت بوده، و تاریخ های ثبت نام شده غیر قابل جابجایی و هزینه واریزی (با هر دلیل) غیر قابل استرداد می باشد. لذا همکاران محترم با دقت و برنامه ریزی لازم نسبت به انتخاب سهمیه مورد نظر و ثبت همراهان خود اقدام فرمایند.

**میهمانانی که اسامی آنها در سامانه ثبت می گردد در صورت بروز حوادث احتمالی تحت پوشش بیمه مسئولیت مجتمع می‌باشند لذا هرگونه تغییر اسامی، کاهش یا افزایش تعداد نفرات معرفینامه پس از پرداخت وجه امکانپذیر نمی‌باشد؛ و پذیرش فقط مطابق اسامی مندرج در معرفینامه می‌باشد. لذا اسامی کودکان زیر 4 سال و بالای 4 سال نیز در معرفینامه بایستی قید گردد.

:::تبصره::: ویرایش نفرات ثبت نام شده در سامانه تا یک روز قبل از تاریخ استفاده از سهمیه توسط مسئول رفاهی هر واحد برای یکبار میسر می باشد. اضافه نمودن افراد پس از پرداخت هزینه و نهایی کردن ثبت نام در صورت وجود ظرفیت خالی در مجتمع، امکان پذیر می باشد.


****مؤکدا"اعلام می‌گردد حضور خود کارمند هنگام پذیرش و در طول مدت اقامت و همراه داشتن شناسنامه کارمند و کلیه همراهان الزامی است. در غیر اینصورت مسئولیت عدم پذیرش و عدم بازگشت وجه پرداختی با خود مسافر و مسئول اطلاع رسانی آن واحد می باشد.

**رعایت حجاب و موازین اسلامی در طول مدت اقامت، الزامی میباشد. همکاران و همراهان محترم ایشان مساعدت لازم را در این زمینه مبذول فرمایند. با توجه به محدودیت فضا و تعداد واحد، همراهان می بایست از افراد درجه یک و محارم باشند.

**متذکر می‌گردد مجتمع آموزشی و فرهنگی ایران(رامسر) فاقد طرح سالم سازی دریا است. 
 


دفعات مشاهده: 640 بار   |   دفعات چاپ: 3 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کارت هدیه دانش آموزان توزیع کارت هدیه دانش آموزان ممتازسال96

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۴/۱۴ | 


باستحضار میرساند ؛

کارت هدیه دانش آموزان ممتاز سال 1396 آماده شده است لطفا اسامی نامبرده جهت دریافت کارت هدیه ، در ساعات اداری به واحد رفاهی بیمارستان (روبروی استخر) مراجعه نمایند . ضمنا درخصوص دریافت کارنامه دانش آموزان ممتاز سال 97 هنوز بخشنامه ای صادر نشده است .

 
:::::::::::::::اسامی دانش آموزان ممتاز سال 1396::::::::::::::::::::::::
 
نام نام خانوادگی نام ولی محل خدمت
فاطمه ابراهیم زاده پروین خزایی حسابداری
بهاره ابراهیم زاده پروین خزایی حسابداری
امیرحسین احمدی فرشته علیزاده Icuمرکزی
یکتا ارقنده علی ارقنده Icu4
نازنین ازبرمی مرضیه موسوی Icu4
هستی اسماعیل بیگی حسین  اسماعیل بیگی اموال
عرشیا اسماعیل زاده حمیده اسماعیل زاده اتاق عمل
مهدی اشرفی ابراهیم اشرفی اورژانس
معصومه سادات اطیابی سیدنصراله اطیابی دفتر پرستاری
محمد طه افراسیابی هما اقاجانپور زنان
مهران افسرپناه جوبنه علی افسرپناه Icu3
محمدامین اکبرزاده معصومه فرج زاده  اورژانس
عطیه الفتی سمیه کربلایی حسنی مردان2
محمدمهیار اولاددار مریم داود زاده  رادیولوزی
شکیبا باجلان تهمینه گنج گلی Icu5
مهدیار بخشی رقیه جلالی مدارک پزشکی 
علیرضا بلبل ابادی فرهاد بلبل ابادی مردان 1
زهرا بیات بابلقانی نرگس لطفعلیان Icum
احسان پوراکبر فیروزه پوراکبر اورژانس
محسن پوراکبر فیروزه پوراکبر اورژانس
آریانا تاریقلی داودتاریقلی Icu2
علیرضا تاریقلی داودتاریقلی Icu2
محیا جمالی شهر بابک مجید جمالی پذیرش اوزانس
محمدامین  جوادزاده سمیه اربابی اتاق عمل
کیمیا چراغی طیبه میربراتی اورژانس
یسنا چناری حمیدچناری بیهوشی
پریا حاجی رحیمی صغرا محمدی مردان2
نیکتا حریری زهراتفنگچی داروخانه
ارشیا حریری زهراتفنگچی داروخانه
شروین حسام سعدون حسام دفتر پرستاری
کیان حسام سعدون حسام دفتر پرستاری
محدثه سادات حسین پور سیدعلی حسین پور ICU4
زهرا حسینی لیلاعبدالعلیزاده اورژانس
آرمان حسینی امیرحسینی مرکزتلفن
امیرمحمد حلیمی مهربان سریه صباحی مهربانی ccu
مطهره خالقی زهراعباسی کسبی Icu4
سارا خدادادی پری علی خدادادی پری انبار
محمد خرازی قانع محمدرضاخرازی امورمالی
سپهر خزائی خانم ساسانی اموررفاهی
مبینا خیری محمدخیری مرکزتلفن
محمدسینا دلشادسدهی سیروس دلشاد پذیرش
سمیه دلشادسدهی سیروس دلشاد پذیرش اوزانس
محمدمتین ذواتی منفرد مهنازمیرزایی مددکار
امیرحسین راد علی راد مردان2
نگین رزمجو نجمه ملاطایفه مدارک پزشکی 
حنانه رضایی فاطمه کامرانی حسابداری ترخیص
علیرضا رضائی مقدم علی رضائی مقدم بیهوشی
فائزه سادات رفیعی پور منصوررفیعی پور اتاق عمل
پریاسادات رفیعی پورعلویجه مریم سادات رفیعی پور ccu
محمدمهدی روح بخش انزواجو فرزانه شیخ احمدیان Icu4
عرشیا زارع مریم عباس قربانی Icu3
محمدیاسین زمانی موسی زمانی مردان2
ایلیا ساکت میاندهی طاهره شرفی Icu2
حدیث سلیمانی عیسی سلیمانی ناظر آشپزخانه
ریحانه شاطری فاطمه زارع مهدکودک
پارسا شاه حسینی ناصرشاه حسینی دی کلینیک
شیوا شاه محمدی محمدشاه محمدی دفتر فنی مهندسی
محمد شجاعی مهدی شجاعی دفتر مدیریت
محمدرضا شیرقربان حسن شیرقربان icu2
رز صادقی مریم همتی اورژانس
طاها صائمی آذر میرزایی Icu3
مطهره صائمی آذر میرزایی Icu3
نسا صبری مهدی صبری پذیرش اوزانس
پارمیدا صدیقیان حمیدصدیقیان اورژانس
فرزانه السادات طباطبائی مقدم مهری ماهوتی Icuمرکزی
مرضیه عبیری ابوالقاسم عبیری اورژانس
یاسمین عزتی علی عزتی پذیرش درمانگاه
فاطمه عسگری محسن عسگری حسابداری ترخیص
محمدهانی علی اصغر زاده بهرام علی اصغر زاده  مدارک پزشکی 
هدیه علی اصغر زاده بهرام علی اصغر زاده  مدارک پزشکی 
سارا غفوری حسین غفوری ccu
محمدحسین غلامپورمنفرد شهاب غلامپور رادیولوزی
پرنیا قدرتی ایرج قدرتی تدارکات
علیرضا کاظمی فاطمه ابراهیم پور ICU4
سونیا کمالی کبری گوزلی Icu4
سهیل کمالی کبری گوزلی ICU4
محسن کنگر محمودکنگر درمانگاه
امیرحسین کنگر محمودکنگر درمانگاه
محمد گازرانی فراهانی اعظم صادقی راد پذیرش اوزانس
میلاد گنج خانی الیاس گنج خانی اموال
محمدرضا گودرزی محمودگودرزی اتاق عمل
ستایش محقق اردبیلی صمدمحقق اردبیلی واحد مهندسی پزشکی
زهرا محمدزمانی سمانه بهمن ابادی
امیرمحمد محمدی محسن محمدی اورژانس
عرشیا محمدی سهیلامقدم زنان
شهرزاد محمدیان محمدرضامحمدیان مردان2
حدیثه مشکانی محمدابراهیم مشکانی زنان
ثنا مقدسی فرزانه خان محمدی زنان
ساغر مقصودی الهام گنجی فرد Icu2
سام مقصودی الهام گنجی فرد Icu2
پارسا منصوری خدیجه زارعی مدارک پزشکی 
پرنیا منصوری خدیجه زارعی مدارک پزشکی 
هلیا مهدی زاده تاسنده صغری عاشوری میکال Icu4
هانیه مهدی زاده تاسنده صغری عاشوری میکال Icu4
مهیار میرزاپورنیاسری فاطمه سعادتی اصل Icuمرکزی
گلاره میرم زاده خانم میرزاده اورژانس
یاس نساجی زواره فریباذوقی زنان
محمدمهدی نعمتی سعیدنعمتی مردان2
نازنین زهرا نقاشی زاد حمیدرضانقاشی زاد زنان
علیرضا نقاشی زاد حمیدرضانقاشی زاد زنان
کیانا نگهبان وحید نگهبان فیزیوتراپی
کیمیا نگهبان وحید نگهبان فیزیوتراپی
مریم نوروزی گنجبین ابراهیم نوروزی اطلاعات
امیرحسین نوری علی نوری Icum
محمدامیر نوری جلال نوری مردان2
محمدحسن نیکبخت فاطمه نیکبخت اتاق عمل
محمدرضا نیکبخت فاطمه نیکبخت اتاق عمل
نرگس وکیلی کلوچه اسماعیل وکیلی اموال
ریحانه ولی زاده مرزونی مریم ساجدی Icu4
حمیدرضا یوسفی زهره یزدانی کتابخانه
 
لطفا اطلاع رسانی فرمائید
 



دفعات مشاهده: 1241 بار   |   دفعات چاپ: 105 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

خرید خودرو خرید ویژه، فوری و اقساطی خودرو از شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی



قابل توجه همکاران محترم ؛

 بر‌اساس تفاهم‌نامه منعقد شده، کلیه همکاران محترم می‌توانند از خدمات رفاهی مرتبط با خرید ویژه، فوری و اقساطی خودرو از شرکت‌های معتبر داخلی و

خارجی
 به صورت مستقیم مانند گروه‌های خودرو سازی سایپا، شرکت ستاره ایران، نگین خودرو (محصولات رنو) ،آرین موتور پویا (میتسوبیشی) ، آرین موتورتابان


(DS)، پرشیا خودرو (BMW)و مدیران خودرو (MVM) بهره‌مند شوند. 

در صورت تمایل همکاران جهت استفاده از تسهیلات این شرکت، بایستی کپی کارت ملی وحکم حقوقی کارکنان از طرف واحد طی یک نامه ای به مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه ارسال گردد و کارکنان پس از دریافت معرفی نامه دانشگاه می‌توانند به یکی از روش‌های ذیل اقدام‌نمایند:

شایان ذکر است دانشگاه و یا شرکت گروه رفاهی نگین پارس هیچگونه مراوده مالی با متقاضیان نداشته و کلیه پرداختیها در وجه شرکت خودروساز و یا نماینده

های مربوطه می باشد و پرسنل صرفاً با ارائه معرفی نامه شرکت گروه رفاهی نگین پارس می توانند از مزایای پیش پرداخت کمتر، شرایط اقساط بالاتر- تخفیف در فروش نقدی و بهره کمتر در برخی از خودروها که اطلاعات آن در سایت شرکت مذکور قابل رویت می باشد بهره مند گردند.



1-مراجعه به سایت گروه رفاهی به آدرس http://www.refahneginpars.com ارسال درخواست و آپلود معرفینامه دانشگاه  و دریافت معرفی‌نامه شرکت، حداکثر ظرف مدت 24 ساعت در روزهای غیر‌تعطیل و مراجعه به نمایندگی‌های مجاز مندرج در سایت (لیست نمایندگی‌ها در سایت فوق قابل مشاهده می‌باشد).

2- مراجعه به نمایندگی‌های مجاز مندرج در سایت و ارائه معرفینامه دانشگاه


 

دفعات مشاهده: 1728 بار   |   دفعات چاپ: 12 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

دور اول ثبت نام وامهای قرض الحسنه ثبت نام وام قرض الحسنه برای پرسنل رسمی،پیمانی،قراردادی وآواسلامت




باطلاع همکاران محترم  (رسمی-پیمانی-قراردادی-آواسلامت)  میرساند ؛ **************** مهلت ثبت نام دوره اول اتمام یافته است******************

دور اول سهمیه مراکز تابعه دانشگاه برای   تسهیلات بانک مهرایران   از تاریخ 24/2/97 در
 سامانه تسهیلات رفاهی دانشگاه قابل رویت می باشد. با توجه به اینکه کلیه خدمات رزرو، قرعه کشی و اعلام برندگان از طریق سامانه و به صورت متمرکز در اداره رفاه انجام خواهد شد .

متقاضیان با در نظرگرفتن موارد ذیل نسبت به رزرو وام درخواستی خود اقدام نمایند. شایان ذکر است قرعه کشی درتاریخ 2/3/97  انجام وکلیه متقاضیان 
می توانند از طریق سامانه  تسهیلات از نتیجه قرعه کشی مطلع گردند.

شرایط بازپرداخت  وام قرض الحسنه ::::

اقساط  36  ماهه

وام 50 میلیون ریالی      1.515.000  ریال
وام 100 میلیون ریالی     3.030.000  ریال
وام 015 میلیون ریالی    4.450.000 ریال



شرایط جهت ثبت نام وام :
  
  1. شروع ثبت نام از تاریخ 24/2/97  لغایت 31/2/97  می باشد.
  2. قرعه کشی مورخ 2/3/97  انجام خواهد شد.
  3. جابجایی برندگان قرعه کشی امکانپذیر نمی باشد.
  4. درصورت انصراف متقاضیان از وام سهمیه آن واحد لغو میگردد.
  5. متقاضیان در صورت تمایل می توانند همه وامهای اختصاص داده شده به واحد خود را رزرو نمایند،  ولی امکان برنده شدن در یک وام ممکن می باشد.
  6.  افرادی که وام های قرض الحسنه رسالت، مهر ایران و قرض الحسنه 50 میلیونی ملت را دریافت کرده اند نمی توانند از این تسهیلات استفاده نمایند و درصورت ثبت نام و برنده شدن در قرعه کشی، سهیمه مذکور سوخت و غیرقابل برگشت به واحد میباشد.
 قابل توجه :
  1.  سامانه تسهیلات رفاهی برای ثبت مشخصات آن دسته از کارکنانی که تاکنون جهت عضویت در سامانه اقدام ننموده اند، فعال میباشد.
  2. شرایط دریافت وام و مدارک لازم در سایت اداره رفاه بارگذاری شده است.



دفعات مشاهده: 1714 بار   |   دفعات چاپ: 12 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

نظرسنجی رفاهی درخصوص خدمات رفاهی بیمارستان

قابل توجه همکاران محترم ؛

باستحضارمیرساند به درخواست ریاست بیمارستان جناب آقای دکترزارع ، قرارشد درصورت برگزاری جشن تولدفصلی درسال97 ، درخصوص نوع هدیه از پرسنل محترم نظرسنجی بعمل آید . لذا خواهشمنداست جهت بهبود خدمات رفاهی در این نظرسنجی شرکت نمائید . لینک مربوطه در صفحه اموررفاهی وبسایت بیمارستان هم قرار دارد .


 


لطفا اطلاع رسانی فرمائید . . . .

باتشکر
واحد رفاهی بیمارستان 

 



دفعات مشاهده: 1771 بار   |   دفعات چاپ: 11 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

بن تخفیف سیرک آفتاب




بن تخفیف سیرک آفتاب 
جهت دریافت بن کارت به واحد رفاهی بیمارستان مراجعه نمائید 






دفعات مشاهده: 2216 بار   |   دفعات چاپ: 17 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

تورهای یکروزه دانشگاه علوم پزشکی ایران تور یک روزه کاشان-نیاسر

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱/۲۹ | 


به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در تور یک روزه کاشان، نیاسر ( 97/2/6) می رساند از تاریخ 97/2/1 الی 97/2/4 به سامانه تسهیلات رفاهی دانشگاه مراجعه نمایند. الویت با کسانی است که در تورهای سال های گذشته شرکت ننموده و زودتر از دیگران ثبت نام نمایند.


تور نیاسر – کاشان در دو نوبت در تاریخهای 97/2/06 ( تاریخ ثبت نام97/2/1 لغایت 97/2/4) و 97/2/20 (تاریخ ثبت نام97/2/15 لغایت 97/2/18) برگزار می گردد.
این دوره از تورها بدون قرعه کشی می باشد .
با توجه به محدودیت ظرفیت تورها، اولویت با متقاضیانی می باشد که از تورهای گذشته استفاده ننموده و زودتر از دیگران نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
متقاضیان هر دوره از شنبه هر هفته تا دوشنبه در تاریخ های اعلام شده  می توانند نسبت به ثبت نام تور اقدام نمایند و در صورت عدم تکمیل ظرفیت، روزهای سه شنبه سهمیه بصورت آزاد در اختیار کلیه همکاران محترم (حتی متقاضیان تکراری) قرار خواهد گرفت.
فرایند ثبت نام تا زمانی که شخص هزینه را پرداخت ننماید به صورت قطعی نمی باشد. ضمناً در صورت انصراف متقاضی هزینه پرداخت شده بازگشت داده نمی شود.
هزینه نفراصلی و دو نفر همراه(هر نفر 300.000 هزار ریال) و هزینه هر نفر اضافه 1.000.000 هزار ریال (حداکثر تعداد نفرات اضافه 2 نفر) می باشد.
در کلیه تورها صبحانه، ناهار و میان وعده سرو می گردد.
شرایط هر تور در سامانه اماکن اقامتی تفریحی در قسمت تور قابل مشاهده می باشد.
با توجه به صدور بیمه برای فرد متقاضی و همراهانش، امکان هیچ گونه جابجایی و افزایش تعداد همراهان بعد از ثبت نام نهایی وجود ندارد و از پذیرفتن افراد بدون ثبت نام معذوریم .
همراه داشتن کارت ملی، دفترچه بیمه خدمات درمانی و برگه معرفینامه ضروری می باشد.
افراد متقاضی و همراهان می بایست توانایی جسمی متناسب با تور را داشته باشند.
زمان و مکان تورهای بعدی متعاقباً بعد از ماه مبارک رمضان اعلام خواهد شد.
حرکت راس ساعت 4:30 صبح می باشد .(در صورت تاخیر مسئولیت به عهده فرد می باشد).
بازگشت به تهران ساعت 22:30 می باشد.

*** قابل توجه :::: زمان و مکان تورهای بعدی متعاقبا بعد از ماه مبارک رمضان اعلام خواهد شد .

 
مکان حرکت:پردیس همت
 


دفعات مشاهده: 1983 بار   |   دفعات چاپ: 11 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

قابل توجه متولدین دی،بهمن،اسفند برگزاری جشن متولدین زمستان

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ | 





 مراسم جشن متولدین زمستان ( دی ، بهمن ، اسفند )

 یکشنبه  96/12/20

ساعت  10:30  

در سالن آمفی تئاتر بیمارستان

برگزار می گردد .

خواهشمنداست پرسنلی که متولد سه ماهه (دی،بهمن،اسفند) فصل زمستان می باشند

راس ساعت در سالن حضور داشته باشند .

 """ همراه داشتن کارت ملی الزامی است """ 



لطفادقت فرمائید
1- با توجه به اینکه متولدین هر فصل برحسب آمار واحدکارگزینی مشخص بوده و مراسم با توجه به تعداد  متولدین فصل برگزار می شود ، خواهشمنداست فقط پرسنلی که در سه ماهه زمستان متولد شده اند در سالن حضور داشته باشند .
2 - مراسم راس ساعت شروع خواهد شد ،،،، لطفا جهت استفاده از برنامه های روز جشن به موقع در سالن حضور داشته باشید .
3- همراه داشتن کارت ملی الزامیست   . . . . . . . .
4- به تمامی متولدین زمستان حاضر در سالن  هدیـه تـولـد  تقدیم می گردد .
5- همچنین بین حاضرین در سالن ، بازای متولدین هر ماه  به طور مجزا  10  عدد کارت هدیه 50 هزارتومانی قرعه کشی خواهدشد.
6-  حتما در روز جشن هنگام ورود به سالن جهت شرکت در قرعه کشی کارت هدیه و دریافت کادوی تولد ، شماره  دریافت نمایند .
                           

 



دفعات مشاهده: 2275 بار   |   دفعات چاپ: 12 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

رزرو سهمیه آزاد بهار 97 از تاریخ 13 اسفند ساعت 12 در سامانه رفاهی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ | 



باطلاع میرساند سهمیه های آزاد اماکن اقامتی بهار 97 

از تاریخ 96/12/13  ساعت 12 ظهر

جهت رزرو  بر روی سامانه رفاهی قابل رویت می باشد .


  

دفعات مشاهده: 2279 بار   |   دفعات چاپ: 9 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

طرح استقبال از بهار 97 بن کارت تخفیف خرید نقد و اقساط

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ | 
قابل توجه کلیه پرسنل (رسمی،پیمانی،قراردادی،طرحی،شرکتی) مرکزآموزشی درمانی شهدای هفتم تیر ؛

باستحضار میرساند بن کارتهای تخفیف  خرید انواع پوشاک ، کت و شلوار ، کفش ، کیف ، مانتو ، شلوار ، روسری و فرش به شرح ذیل برای استفاده کلیه کارکنان و پزشکان محترم بیمارستان درحال توزیع می باشد  . 

لطفا جهت دریافت بن کارت  ، در ساعات اداری  به سالن آمفی تئاتر خانم دهسنگی ( داخلی  293) مراجعه فرمائید .  

ضمنا پرسنل محترم می توانند با در دست داشتن این بن کارتها برای تمام خانواده خرید انجام دهند .



زمان استفاده از بن کارتها     96/10/01   لغایت   96/12/29      می باشد .



:::ساعات کار فروشگاهها :::

فرش___________ 9 صبح  الی  24
کفش__________ 9  صبح   الی  21
پوشاک بانوان____ 9  صبح  الی  23
پوشاک آقایان_______ 9/30 صبح  الی  21





 

دفعات مشاهده: 2689 بار   |   دفعات چاپ: 15 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

برنامه کوهپیمایی جهت کارکنان دانشگاه ایران

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ | 
  باطلاع میرساند ؛  معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در نظر دارد به مناسبت بسیج ملی تغذیه سالم با شعار"مقابله با چاقی و آگاه سازی کارمندان"برنامه کوهپیمایی ویژه کارکنان و اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار نماید. کلیه کارکنان محترم  در صورت تمایل به شرکت در برنامه مذکور به شرح ذیل اقدام نمایند :

مکان: تله کابین توچال- ایستگاه 3

زمان حرکت: پنجشنبه 28/10/96
ساعت حرکت: 7 صبح(نیم ساعت قبل از حرکت حضور در محل الزامی است)
مبدأ حرکت: سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ایران(پردیس همت)
مهلت ثبت نام: حداکثر تا روز دوشنبه 25/10/96
مسئول ثبت نام: آقای رحمی زاد 86702240 و 09197324309
شرکت کنندگان در این برنامه می بایست گواهی سلامت از درمانگاه معاونت دانشجویی و یا مراکز تابعه دانشگاه دریافت نمایند و همراه داشتن کارت ملی، دفترچه بیمه خدمات درمانی، زیرانداز و وسایل سبک کوهپیمایی الزامی است.
 

 

دفعات مشاهده: 2790 بار   |   دفعات چاپ: 15 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

مسابقات ورزشی ویژه دهه فجر

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ | 

باطلاع میرساند ؛ در آستانه گرامیداشت سی و نهمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، مسابقات ورزشی ویژه کارکنان و اعضای هیئت علمی محترم دانشگاه علوم پزشکی ایران از تاریخ 96/11/01  الی  96/11/24 در بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد . با توجه به شرایط و رشته های مربوطه به شرح ذیل جهت ثبت نام به رابط ورزشی بیمارستان آقای ابراهیم بیگلو ( داخلی 129 ) _ واحد تدارکات مراجعه نمائید . 

مکان برگزاری مسابقات ::::::: دانشگاه علوم پزشکی ایران


:::::::::::مقررات عمومی :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
  1. مسابقات در 10 رشته ورزشی ویژه آقایان(والیبال، فوتسال، طناب کشی، تیراندازی، فوتبال دستی، شنا، دارت، تنیس روی میز، شطرنج، آمادگی جسمانی) و در 8 رشته ورزشی ویژه بانوان(والیبال، طناب کشی، تیراندازی، شنا، دارت، تنیس روی میز، شطرنج، آمادگی جسمانی) برگزار می گردد.
  2.  کلیه کارکنان دانشگاه که به صورت رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی آوای سلامت در خدمت واحدهای تحت پوشش می باشند، می توانند در مسابقات شرکت نمایند.
  3. لیست اسامی شرکت کنندگان .
  4. هر یک از کارکنان مجاز به شرکت در یک رشته تیمی و یک رشته انفرادی می باشند(در صورتی که شرکت کنندگان در 2 رشته تیمی شرکت نماید با محرومیت یک ساله از مسابقات بعدی و با حذف مقام کسب شده جریمه خواهند شد.)
 
  1. ارائه لیست نهایی بابت شرکت در مسابقات، توسط نماینده ورزشی واحد در جلسه قرعه کشی الزامی می باشد.(عدم حضور نماینده ورزشی بمنزله انصراف واحد در مسابقات می باشد)
  2. هیچ تیمی پس از قرعه کشی، اجازه حضور نداشته و از آن واحد ثبت نام بعمل نمی آید
  3. مربی و سرپرست تیم مجاز به شرکت در مسابقه(رشته ای که در تیم مسئولیت دارند ) نمی باشند.
  4. همراه داشتن کارت ملی، کارت پرسنلی در کلیه مسابقات الزامی است.
  5. تهیه لباس، ایاب ذهاب و تدارکات شرکت کنندگان به عهده واحد مربوطه می باشند.
  6. اعتراضات در هر مسابقه به صورت مکتوب و با الصاق مبلغ 000/500 ریال توسط سرپرست تیم بلافاصله بعد از پایان مسابقه و قبل از خروج از محل مسابقه قابل بررسی و رسیدگی می باشد.(اعلام نتیجه رسیدگی طی 24ساعت و بعد از بازی به تیم معترض اعلام خواهد شد) در غیر اینصورت اعتراض های پس از مهلت مقرر کان لم یکن تلقی می گردد. در صورت وارد بودن اعتراض وجه دریافتی مسترد خواهد شد.
  7. مسابقات در سالن شهید همت برگزار می گردد و محل برگزاری رشته شنا متعاقباً اعلام می گردد.
  8. شرکت کنندگان در کلیه رشته های تیمی و انفرادی می بایست یک ساعت قبل از ساعت اعلام گردیده در سالن حضور داشته باشند. بازیها رأس ساعت انجام خواهد شد در صورتیکه تیم با تأخیر به محل مسابقه برسد نتیجه مسابقه با توجه به رعایت وقت قانونی به نفع تیم حاضر ثبت و اعلام خواهد شد.
  9. هر تیم می تواند از یک بازیکن مهمان از واحدهای تابعه دانشگاه که آن واحد، تیمی در آن رشته ورزشی در این مسابقات معرفی ننموده است، استفاده نماید.
  10. برنامه زمانبندی مسابقات بعد از قرعه کشی در سایت ورزش مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه اعلام خواهد گردید.
  11. زمان جلسه توجیهی و قرعه کشی مسابقات تیمی آقایان و بانوان در تاریخ 25/10/96 ساعت 30/10 صبح می باشد.(سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی طبقه همکف)
  12. در صورت انصراف تیم پس از قرعه کشی، واحد مربوطه از 2 دوره شرکت در مسابقات داخلی دانشگاه محروم می گردد.
  13. کلیه موارد اختلاف و پیش بینی نشده را کمیته انضباطی و فنی مسابقات حل و فصل می نماید.
  14. مدیریت حراست دانشگاه فقط مجاز به معرفی تیمهای ورزشی خود از نیروهای حراستی مستقر در پردیس همت، می باشد و سایر نیروهای حراست مستقر در واحدها می توانند از طریق واحد محل خدمت خود در مسابقات شرکت نمایند.
  15. واحد بسیج دانشگاه جهت تشکیل تیمهای مسابقات ورزشی می تواند صرفاً از نیروهای اداری واحد بسیج و گزینش دانشگاه استفاده نمایند.
  16. واحدها هیچ گونه محدودیتی در معرفی تعداد تیم های شرکت کننده در مسابقات ندارند.
  17. احترام به روح قانون و حفظ حرمت کادر اجرایی، فنی و داوران مسابقات جزء اصول پذیرفته شده همه رقابت های ورزشی در نظر گرفته می شود که از همه شرکت کنندگان در این مورد تقاضای همکاری می شود.
  18. کمیته فنی و اجرایی مسابقات می تواند به جهت رعایت نکردن شئونات برگزاری مسابقات توسط تیم ها یا بازیکنان(رفتار غیر ورزشی، هرج و مرج، بر هم زدن نظم مسابقات) از حضور ایشان در مسابقات جلوگیری به عمل آورد.
  19. کلیه سرپرستان تیم های ورزشی موظف می باشند با کنترل سلامت جسمانی ورزشکاران تیم های خود، از نظر مصرف مواد نیروزا و ممنوعه و مضر اطمینان حاصل نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده و یا هر گونه اتفاق و خطرات جسمانی ناشی از عدم کنترل سلامت و عدم اطمینان از مصرف مواد ممنوعه برای ورزشکاران، مسئولیت آن به عهده مسئولین و سرپرستان تیم های شرکت کننده می باشد.


::::::::::مقرارت فنی مسابقات ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


فوتسال(آقایان)
  1. مسابقات بر اساس قوانین رسمی فدراسیون فوتبال و تغییرات داخلی که در جلسه قرعه کشی تعیین می شود برگزار می گردد.
  2. تعداد اعضای تیم(5 بازیکن اصلی، 5 ذخیره،1 سرپرست، 1 مربی) جمعا 12 نفر خواهد بود.
  3. مسابقات در دو وقت 15 دقیقه ای رونده و 5 دقیقه استراحت در بین دو نیمه انجام خواهد شد.
  4. تعداد تعویض ها نامحدود و به شکل پروازی می باشد.
  5. تیم ها بایستی حداقل یک ساعت قبل از شروع بازی در محل مسابقه حضور داشته باشند و در صورت عدم حضور به موقع، برای تیم مذکور باخت فنی در نظر گرفته خواهد شد.
  6. هر تیم می تواند از یک بازیکن مهمان از واحدهای تابعه دانشگاه که آن واحد تیم فوتسال در این مسابقات معرفی ننموده است، استفاده نماید.
  7. هرگونه اعتراض نسبت به تیم یا بازیکن مقابل به صورت کتبی و توسط سرپرست تیم بلافاصله پس از پایان مسابقه قابل رسیدگی می باشد.
  8. در صورت تساوی مستقیم پنالتی و در مسابقه فینال در 2 وقت 5 دقیقه ای به وقت قانونی اضافه خواهد شد.
  9. مربی و سرپرست حق شرکت در مسابقه را ندارند.
  10. شرکت کنندگان هر واحد ملزم به پوشیدن لباس متحدالشکل ورزشی می باشند.
  11. همراه داشتن کارت پرسنلی و کارت شناسایی معتبر جهت شرکت در مسابقات الزامی است.
  12. مسابقات با حضور حداقل 8 تیم قابل اجرا است.
 
والیبال(آقایان و بانوان)
  1. مسابقات بصورت تیمی و هر تیم شامل 5 بازیکن اصلی و 4 بازیکن ذخیره 1 مربی 1 سرپرست جمعا 11 نفر می باشند.
  2. نحوه برگزاری بازی ها در داخل زمین 5 نفره می باشد. سرویس طبق قانون چرخش انجام می شود.
  3. مسابقات به صورت 2 ست از 3 ست برگزار می گردد. ست سوم نتیجه 15 امتیاز می باشد.
  4. تیم ها بایستی حداقل یک ساعت قبل از شروع بازی در محل مسابقه حضور داشته باشند و در صورت عدم حضور به موقع، تیم باخت فنی خواهد خورد.
  5. هر تیم می تواند از یک بازیکن مهمان از واحدهای تابع دانشگاه که آن واحدتیم والیبال در این مسابقات معرفی ننموده است، استفاده نماید.
  6. مربی و سرپرست حق شرکت در مسابقه را ندارند.
  7. شرکت کنندگان هر واحد ملزم به پوشیدن لباس متحدالشکل ورزشی می باشند.
  8. همراه داشتن کارت پرسنلی و کارت شناسایی معتبر جهت شرکت در مسابقات الزامی است.
  9. مسابقات با حضور حداقل 8 تیم قابل اجرا است.
 
 
طناب کشی(آقایان و بانوان)
 
  1. مسابقات به صورت تیمی و هر تیم شامل 8 بازیکن اصلی، 2 ذخیره، 1 مربی 1 سرپرست، جمعاً 12 نفر می باشد.
  2. جمع اوزان مسابقه دهندگان برای بانوان 540 کیلوگرم و برای آقایان 640 کیلوگرم می باشد.
  3. در هنگام تعویض، وزن نفر ذخیره با تعویض شونده می بایست مساوی یا کمتر باشد.
  4. هر مسابقه شامل سه کشش و برای هر کشش یک استراحت 3 دقیقه ای تعیین شده است.
  5. برنده مسابقه تیمی می باشد که از 3 کشش در 2 کشش پیروز باشد.
  6. هر تیم می تواند از یک بازیکن مهمان از واحدهای تابعه دانشگاه که آن واحد تیم طناب کشی در این مسابقات معرفی ننموده است، استفاده نماید.
  7. کلیه تیم ها می بایست یک ساعت قبل از مسابقه جهت وزن کشی در سالن حضور داشته باشند.
  8. مربی و سرپرست حق شرکت در مسابقه را ندارند.
  9. شرکت کنندگان هر واحد ملزم به پوشیدن لباس متحدالشکل ورزشی می باشند.
  10. همراه داشتن کارت پرسنلی و کارت شناسایی معتبر جهت شرکت در مسابقات الزامی است.
  11. مسابقات با حضور حداقل 8 تیم قابل اجرا است.
 
تیراندازی(آقایان و بانوان)
  1. مسابقات طبق مقررات فدراسیون تیراندازی برگزار می گردد.
  2. تعداد نفرات شرکت کننده از هر مرکز آزاد می باشد.
  3. مسابقات در دو رشته تفنگ بادی و طپانچه بادی بصورت انفرادی برگزار می گردد.
  4. حضور شرکت کنندگان جهت ثبت نام یک ساعت قبل از ساعت اعلام شده مسابقه الزامی است.
  5. هر شرکت کننده فقط در یک ماده می تواند شرکت نماید.
  6. همراه داشتن تجهیزات از قبیل لباس، دستکش، کفش ورزشی بعهده شرکت کننده می باشد.
  7. همراه داشتن کارت پرسنلی و کارت شناسایی معتبر جهت شرکت در مسابقات الزامی است.
  8. مسابقات با حضور حداقل 8 نفر قابل اجرا است.
 
فوتبال دستی(آقایان)
  1. مسابقات بصورت انفرادی برگزار می گردد.
  2. تعداد نفرات شرکت کننده از هر مرکز آزاد می باشد.
  3. بازی در دو وقت 5 دقیقه ای با 2 دقیقه استراحت برگزار خواهد شد.(درصورتیکه قبل از اتمام زمان 5 دقیقه ای بازیکنی 10گل بزند وقت بازی پایان می یابد)
  4. برد بازی با تعداد گل زده شده دردو وقت 5 دقیقه ای محاسبه میگردد.
  5. چرخاندن 360درجه ادمک ها ممنوع می باشد.
  6. دست بردن به داخل زمین به هر دلیلی بدون هماهنگی داور ممنوع و پنالتی می باشد.
  7. بازیکنان موظفند یک ساعت قبل از شروع زمان بازی در سالن حضور داشته باشند.
  8. مسابقات باحضور حداقل 10 نفر قابل اجرا می باشد.
  9. مسابقات به صورت تک حذفی می باشد
  10. در صورت تساوی یک بازی در زمان 2 دقیقه ای انجام می گردد.
  11. همراه داشتن کارت پرسنلی و کارت شناسایی معتبر جهت شرکت در مسابقات الزامی است.
  12. مسابقات با حضور حداقل 8 نفر قابل اجرا است.
دارت(آقایان و بانوان)
  1. مسابقات براساس قوانین و مقررات رسمی انجمن دارت برگزار میشود.
  2. تعداد نفرات شرکت کننده از هر مرکز آزاد می باشد.
  3. مسابقات بصورت انفرادی برگزار خواهد شد.
  4. مسابقات بصورت تک حذفی و فیکس 5۰۱ در یک لگ برگزار می شود.
  5. بازیکنان موظفند همراه خود سه دارت استاندارد داشته باشند(طول دارت cm 15 و وزن آن gr 20 تا 25)
  6. بازیکنان موظفند یک ساعت قبل از شروع زمان بازی در سالن حضور داشته باشند.
  7. کلیه موارد پیش بینی نشده را کمیته فنی مسابقات حل و فصل خواهد نمود.
  8. جهت شروع مسابقه هر بازیکن یک پرتاپ انجام میدهد. پرتاب نزدیک به مرکز تخته شروع کننده بازی می باشد(Middle)
  9. اعتراض در مورد امتیاز کسب شده یا اعلام شده، قبل از جدا کردن دارت‌ها، مورد بررسی یا تایید قرار می‌گیرد.
  10. امتیاز هر دارت بنا به قسمت امتیازی که روی تخته دارت با میله هایی از هم جدا شده اند و دارت پرتاب شده به آن قسمت برخورد کرده محاسبه خواهد شد.
  11. امتیاز دارتی که قبل از شمارش داور از تخته جدا شود مورد محاسبه قرار نخواهد گرفت.
  12. در مرحله نیمه نهایی برنده ها به فینال مسابقات راه یافته و دو نفر بعدی جهت کسب مقام سومی رقابت می نمایند.
  13. همراه داشتن کارت پرسنلی و کارت شناسایی معتبر جهت شرکت در مسابقات الزامی است.
  14. مسابقات با حضور حداقل 8 نفر قابل اجرا است.
 
شنا(آقایان و بانوان)
 
  1. مسابقات بر اساس قوانین رسمی فدراسیون شنا برگزار می گردد.
  2. مسابقات در دو ماده(کرال سینه و قورباغه) برگزار می شود.
  3. رده سنی مسابقات با توجه به حضور و اعلام آمادگی شرکت کنندگان در مسابقه تعیین می گردد.
  4. همراه داشتن تجهیزات شنا(مایو، کلاه، عینک، حوله، دمپایی) به عهده شرکت کننده می باشد.
  5. حضور شرکت کنندگان در مسابقه یک ساعت قبل از ساعت اعلام شده الزامی است.
  6. شرکت کننده فقط در یک ماده می توانند شرکت نمایند.
  7. همراه داشتن کارت پرسنلی و کارت شناسایی معتبر جهت شرکت در مسابقه الزامی می باشد.
  8. مسابقات با حضور حداقل 8 نفر در هر رده سنی قابل اجرا می باشد.
 
تنیس روی میز(آقایان و بانوان)
 
  1. مسابقات بر اساس قوانین رسمی فدراسیون تنیس روی میز برگزار می گردد.
  2. مسابقات به صورت انفرادی برگزار می گردد.
  3. شرکت کارکنان از هر واحد آزاد می باشد.
  4. بازیکنان از لباس و کفش ورزشی مناسب در زمان مسابقات استفاده نمایند.
  5. مسابقات با توپ استاندارد به رنگ سفید و برابر استاندارد جهانی ITTF برگزار می گردد.
  6. ورزشکاران از پوشیدن لباس سفید در زمان مسابقه خودداری نمایند.
  7. راکت بازیکنان می بایست قانونی و رویه ها در دو رنگ مشکی و قرمز و دارای تأییدیه استاندارد جهانی ITTF باشد. بازیکنان می بایست در زمان مسابقه از راکت شخصی استفاده نمایند.
  8. حضور شرکت کنندگان در مسابقه یک ساعت قبل از ساعت اعلام شده الزامی است.
  9. همراه داشتن کارت پرسنلی و کارت شناسایی معتبر جهت شرکت در مسابقه الزامی می باشد.
  10. مسابقات با حضور حداقل 8 نفر قابل اجرا است.
 
شطرنج(آقایان و بانوان)
 
  1. مسابقات براساس قوانین و مقررات رسمی انجمن شطرنج برگزار میشود.
  2. تعداد نفرات شرکت کننده از هر مرکز آزاد می باشد.
  3. مسابقات بصورت انفرادی برگزار خواهد شد.
  4. زمان برگزاری هر مسابقه 40دقیقه(برای هر نفر 20دقیقه) و 30 ثانیه وقت اضافه برای هر حرکت از اولین حرکت بازی می باشد.
  5. بازیکنان موظفند یک ساعت قبل از شروع زمان بازی در سالن حضور داشته باشند.
  6. کلیه موارد پیش بینی نشده را کمیته فنی مسابقات حل و فصل خواهد نمود.
  7. همراه داشتن کارت پرسنلی و کارت شناسایی معتبر جهت شرکت در مسابقات الزامی است.
  8. مسابقات با حضور حداقل 8 نفر قابل اجرا است.
 
آمادگی جسمانی(آقایان و بانوان)
 
  1. مسابقات طبق قوانین انجمن آمادگی جسمانی برگزار می گردد.
  2. تعداد شرکت کنندگان از هر مرکز آزاد می باشد.
  3. مسابقات به صورت ایستگاهی و امتیازبندی مقام ها با توجه به محاسبه زمان خواهد بود.
  4. مسابقات به صورت انفرادی برگزار می گردد.
  5. در خصوص رده های سنی در روز برگزاری مسابقه با حضور شرکت کنندگان حاضر، رده بندی انجام و تصمیم گیری توسط کادر فنی اتخاذ خواهد گردید.
  6. همراه داشتن کارت پرسنلی و کارت شناسایی معتبر جهت شرکت در مسابقه الزامی می باشد.
  7. مسابقات با حضور حداقل 8 نفر در هر رده سنی قابل اجرا است.
  

راهنمای پارکور مسابقات آمادگی جسمانی بانوان
 
ایستگاه اول: چابکی(پاپیون): این آزمون در زمینی به ابعاد(6*3 متر) و 5 مخروط انجام می پذیرد. ورزشکار در پشت خط می ایستد با فرمان داور مسیر مشخص شده را مطابق شکل زیر یکبار طی می نماید. بابت هر خطا یک ثانیه به زمان کسب شده اضافه می شوذ. دو بار خطای استارت محرومیت از انجام را در پی خواهد داشت.
 
 
ایستگاه دوم: دو سرعت: مسیر دو به صورت 36 متر انجام می پذیرد.

ایستگاه سوم: توان(جابجایی وزنه): شرکت کننده ___ 5 دمبل 1 کیلویی را با فرمان داور از پشت خط استارت یکی یکی به ترتیب برداشته در خانه های شماره 1 تا 5 قرار می دهد. سپس بازگشته و به سرعت از خط پایان می گذرد.
 
ایستگاه چهارم: استقامت: شرکت کنندگان با توجه به رده سنی و دورهای تعیین شده، دور زمینی به ابعاد(20*10 متر) را می دوند. طی تمام مسیر الزامی است.
 
  
راهنمای پارکور مسابقات آمادگی جسمانی آقایان
 
ایستگاه اول: حرکت دراز ونشست با توپ مدیسن بال دو کیلویی 10 تکرار
ایستگاه دوم: پرش یک پا در میان، برای سنجش تعادل پویا روی 10 جایگاه دایره ای( بترتیب با پای متناوب پای راس و چپ از روی کل دایره ها به شکل لی لی عبور میکند.
ایستگاه سوم: جابجایی وزنه 2 کیلویی فاصله جایگاهها از هم 3متربوده و 6 جایگاه برای 3وزنه در نظر گرفته شده است
ایستگاه چهارم: پرش از روی 4مانع 40 سانتی به فاصله 3 متر
ایستگاه پنجم: پرش جفت زیگزاگ به طرفین شامل 10 تکرار
 ایستگاه ششم: تست چابکی
  ایستگاه هفتم: پرتاب توپ بسکتبال به دیوار 10 تکرار
ایستگاه هشتم: پس از اتمام ایستگاه پرتاب توپ به دیوار خارج زمین پارکور دو دور دویدن دور زمین بسکتبال انجام میشود.
تذکر: در صورت انجام خطا، برای هر خطا یک ثانیه به زمان نهایی کسب شده اضافه میگردد.
 
 
 

دفعات مشاهده: 2821 بار   |   دفعات چاپ: 15 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

ثبت نام سومین نوبت وام دانشگاه

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۱۰/۷ | 
شروع ثبت نام مرحله سوم تسهیلات بانکی دانشگاه

 
سومین نوبت سهمیه مراکز تابعه دانشگاه برای تسهیلات بانک ملت از تاریخ 96/10/10 در سامانه تسهیلات رفاهی  قابل رویت می باشد .  کلیه خدمات رزرو ، قرعه کشی و اعلام برندگان از طریق سامانه و به صورت متمرکز در اداره رفاه دانشگاه انجام خواهد شد .

لطفا با در نظرگرفتن موارد ذیل نسبت به رزرو وام درخواستی خود اقدام نمائید. شایان ذکر است قرعه کشی درتاریخ 96/10/20  انجام وکلیه متقاضیان می توانند از طریق سامانه رفاهی و قسمت کاربری خود از نتیجه قرعه کشی مطلع گردند. 


:::::::مبالغ و نوع وامها:::::

1- قرض الحسنه 50 میلیون ریالی - کارمزد 5 درصد
2- کارت اعتباری  100 و 200 میلیون ریالی - سود 15 درصد


لطفا دقت فرمائید ؛؛
                            افرادی که از وامهای قرض الحسنه رسالت ، مهرایران و ملت استفاده کرده اند نمی توانند از تسهیلات قرض الحسنه 50 میلیون ریالی استفاده نمایند و افرادی که شاپ کارت ملت ، کارتهای اعتباری 100 و 200 میلیون ریالی دریافت کرده اند نمی توانند از تسهیلات کارت اعتباری 100 و 200 میلیون ریالی استفاده نمایند ، درصورت ثبت نام و برنده شدن در قرعه کشی، نامشان حذف و سهیمه مذکور سوخت و غیرقابل برگشت به واحد میباشد.


:::::::::::::شرایط ثبت نام::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 
  1. شروع ثبت نام از تاریخ 10/10/ 96 لغایت 96/10/18 می باشد.
  2. قرعه کشی مورخ 96/10/20 انجام خواهد شد.
  3. جابجایی برندگان قرعه کشی امکانپذیر نمی باشد.
  4. درصورت انصراف متقاضیان از وام سهمیه آن واحد لغو میگردد.
  5. افرادی که از وامهای قرض الحسنه رسالت ، مهرایران و ملت استفاده کرده اند نمی توانند از تسهیلات قرض الحسنه 50 میلیون ریالی استفاده نمایند و افرادی که شاپ کارت ملت ، کارتهای اعتباری 100 و 200 میلیون ریالی دریافت کرده اند نمی توانند از تسهیلات کارت اعتباری 100 و 200 میلیون ریالی استفاده نمایند ، درصورت ثبت نام و برنده شدن در قرعه کشی، نامشان حذف و سهیمه مذکور سوخت و غیرقابل برگشت به واحد میباشد.

دفعات مشاهده: 2985 بار   |   دفعات چاپ: 25 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

دعوت از متولدین فصل پائیز (مهر-آبان-آذر)

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۹/۲۵ | 

 " جشن متولدین مهر ، آبان ، آذر "
 

بدینوسیله از پرسنل محترمی که در سه ماهه فصل پائیز متولد شده اند دعوت می شود تا در مراسم

:::::::جشن تولد:::::::

روز چهارشنبه  29  آذرماه  _  ساعت 10:30  صبح

 در سالن اجتماعات بیمارستان شهدای هفتم تیر

حضور داشته باشند .


 جشن کوچکی به صرف شیرینی و اهداء جوایز به متولدین فصل پائیز برگزار خواهد شد .


:::::::: برنامه جشن تولد  ::::::::

" اهدای کادوی تولد به تمام متولدین حاضر  در مراسم "

" اهداء 30 عدد کارت هدیه ویژه به حاضرین در سالن به قید قرعه " 

**** 


خواهشمند است
با توجه به برنامه ریزی انجام شده ، 
فقط متولدین فصل پائیز در مراسم حضور یابند .

جهت برقراری نظم در اجرای مراسم لطفا راس ساعت 10:30 در سالن حضور داشته باشید.

" داشتن کارت شناسایی و اتیکت پرسنلی الزامی است "



"باتشکر"


 


دفعات مشاهده: 3079 بار   |   دفعات چاپ: 34 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

به تعداد محدود تا پایان دی ماه 96 بن کارت تخفیف خریدانواع فرش برند بازار برای پرسنل بیمارستان

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۹/۱۱ | 

باستحضار میرساند ؛ طی هماهنگی واحد رفاهی با فروشگاه فرش نقش جهان عرضه کننده برندهای معتبر فرش ماشینی و تابلو فرشهای نفیس دست بافت واقع در محدوده بیمارستان ، همکاران محترم می توانند با استفاده از بُن کارت تخفیف جهت خرید انواع فرش ( با تراکم 1000 و 1200 شانه ) با برندهای معروف بازار ( ساوین-قیطران و . . .) اقدام نمایند .
"""""مدت اعتبار بُن کارت تا پایان دیماه 96  می باشد"""""

جهت دریافت بُن کارت تخفیف (به تعداد محدود) می توانید به واحدرفاهی بیمارستان مراجعه نمائید .

آدرس فروشگاه : شهرری -غرب به شرق بزرگراه کریمی - بعد از فدائیان اسلام - نرسیده به شهید غیوری - پلاک 36
 


:::::شرایط  و مزایای استفاده از بن کارت تخفیف به شرح ذیل می باشد :::::




::::::::::::::::::::قابل توجه::::::::::::::::::::

معاوضه فرشهای کهنه دستباف و ماشینی و همزمان استفاده از این بُن کارت ، امکان پذیر می باشد .

جهت مشاهده مدلهای فرش به کانال فروشگاه به آدرس ذیل مراجعه نمائید


njcarpetshop@


 


 

دفعات مشاهده: 3365 بار   |   دفعات چاپ: 40 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

نمایش کمدی ارث و حرص دریافت تخفیف برای نمایش کمدی ارث و حرص

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۹/۱۰ | 



 

دفعات مشاهده: 3253 بار   |   دفعات چاپ: 48 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

شروع ثبت نام مرحله دوم وام قرض الحسنه دانشگاه

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۹/۲ | 
 
شروع ثبت نام مرحله دوم وام قرض الحسنه دانشگاه

 
دور دوم سهمیه مراکز تابعه دانشگاه برای تسهیلات بانک مهر از تاریخ 96/9/06 در سامانه تسهیلات رفاهی  قابل رویت می باشد.  کلیه خدمات رزرو ، قرعه کشی و اعلام برندگان از طریق سامانه و به صورت متمرکز در اداره رفاه دانشگاه انجام خواهد شد .

لطفا با در نظرگرفتن موارد ذیل نسبت به رزرو وام درخواستی خود اقدام نمائید. شایان ذکر است قرعه کشی درتاریخ 25/9/96 انجام وکلیه متقاضیان می توانند از طریق سامانه تسهیلات از نتیجه قرعه کشی مطلع گردند. 


لطفا دقت فرمائید ؛؛

افرادی که از وامهای قرض الحسنه رسالت یا مهرایران استفاده کرده اند 
نمی توانند ثبت نام نمایند و در صورت ثبت نام و برنده شدن نام آنها حذف شده و سهمیه مربوطه از واحد کسر خواهد شد .


:::::::::::::شرایط ثبت نام::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


 
  1. شروع ثبت نام از تاریخ 6/9/ 96 لغایت 96/9/24 می باشد.
  2. قرعه کشی مورخ 96/9/25 انجام خواهد شد.
  3. جابجایی برندگان قرعه کشی امکانپذیر نمی باشد.
  4. درصورت انصراف متقاضیان از وام سهمیه آن واحد لغو میگردد.
  5. هرفرد مجاز به انتخاب یک وام می باشد.
  6.  افرادی که وام های قرض الحسنه رسالت یا مهر ایران دریافت کرده اند نمی توانند از این تسهیلات استفاده نمایند و درصورت ثبت نام و برنده شدن در قرعه کشی، سهیمه مذکور سوخت و غیرقابل برگشت به واحد میباشد.
 
 :::::::::::::::::::::::::::قابل توجه ::::::::::::::::::::::::::::::  
 
سامانه تسهیلات رفاهی برای ثبت مشخصات آن دسته از کارکنانی که تاکنون جهت عضویت در سامانه اقدام ننموده اند، فعال میباشد.
 

دفعات مشاهده: 3280 بار   |   دفعات چاپ: 38 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

آخرین مهلت تحویل هزینه های درمانی بابت بیمه تکمیلی قبلی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۸/۱۴ | 

با توجه به اتمام قرارداد بیمه تکمیلی سال ۹۵_۹۶ با شرکت زرین پوشش و شروع قرارداد جدید ،

  جهت دریافت هزینه های درمانی خود ، تا تاریخ 96/09/15  مهلت دارید به شرکت زرین پوشش تهران مراجعه نمائید .

::: آدرس شرکت زرین پوشش تهران :::

                 امیرآباد شمالی-نرسیده به اتوبان جلال -بش خیابان دوم- پلاک ۱۸۳۹ -طبقه چهارم - واحد۳۱

                                                                           شماره تماس ۸۸۳۵۳۶۰۱ الی ۶

 

دفعات مشاهده: 3403 بار   |   دفعات چاپ: 40 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

سایر مطالب این بخش